מה ייתן סלוגן לעסק שלי?
תארו לעצמכם כי כל פעם שלקוח יתקשר אליכם הוא ישמע את הסלוגן שלכם... נשמע נפלא. סלוגן הוא משפט קצר בסמיכות לשם החברה. מטרתו היא לחזק את המסר השיווקי של החברה ולעבות אותו כדי שייחקק בתת המודע של הלקוח. הסלוגן יופיע בכל מקום שממתג אתכם כחברה שמכבדת את עצמה: על כרטיס הביקור, בנייד, בג'ינגל ברדיו, באתר, בעלונים, בעיתון, על השילוט בעסק וברכב ועוד.
מה כותבים בסלוגן?
השאלה המתבקשת היא מה נרצה לשדר ואיזה ערכים נרצה להעביר לקהל היעד שלנו. סלוגן איכותי יעביר את ההבטחה הפרסומית שלכם ( ההבטחה הפירסומית נקראת גם ( USP-Unique Selling Proposition) . ההבטחה היא למעשה הדרך שלכם לספר ללקוח מדוע כדאי לו להעדיף אתכם על המתחרים. זה למעשה הסיבה שבזכות אתם מצליחים.
איך מגיעים לסלוגן מעולה?
כדי להגיע לסלוגן מומלץ להשתחרר ולהעלות כמה שיותר רעיונות שעולים באופן אינטואיטיבי.נעשה סיעור מוחות עם אנשים נוספים ונעלה על הדף כמה שיותר רעיונות מבלי לפסול אותם.
כמה נקודות מכוונות ...
חשבו מה הערכים החשובים לכם ביותר בחברה. נסו לחשוב מה התועלות שהחברה נותנת ללקוחותיה ועל איזה צורך או כאב הדברים עומדים. הצלחתם להגיע ללב ליבו של העיניין, אז אתם בדרך הנכונה. בנוסף חשוב שנדע איזה טון אנו מחפשים לסלוגן – קליל, רציני, מתחכם או אחר. מתוך הערכים שרשמנו ננסה להתמקד באחד או שניים החשובים ביותר וליצור משפט ארוך וממנו משפט קצר. שימו לב כי המשפט מתאים לאסטרטגיה השיווקית שלכם.
סוגי סלוגנים
כמה סוגים הם המוכרים: קליט וזכיר, קר ומקצועי, מתוחכם, ריגשי ורך, סלבחרוזים, עם משחק מילים, דו משמעי, סלוגן מינימלי של 2-3 מילים או משהו מקורי שלא עונה על הגדרה ספציפית.
טיפ...
ניתן להשתמש במילון למילים נרדפות כדי להזכיר את הערכים הרצוניים בצורה עקיפה. חברת ביזנסטון מתמחה בהפקת סלוגנים כבסיס לאתרי אינטרנט ובכתיבה והפקת ג'ינגלים וקריינות לנייד שלך. נשמח לבוא לשירותכם ולבנות לכם את הסלוגן שלכם.
לפרטים והזמנות התקשרו 0777-909697