מיתוג ומיצוב – מה הקשר?
האם לעסק יש סלוגן? לוגו? האם לעובדים יש תלבושת ייצוגית? האם יש תלבושת אחידה לכל ניידי החברה?
המילים מיצוב ומיתוג נשמעות דומות ולא תמיד יורדים לעומק ההבדלים בין מיצוב למיתוג. בפועל ההבנה של המושגים והשימוש בהם יכול לשפר את יכולת גיוס לקוחות חדשים ולהגדלת נתח לקוח ושביעות רצונו.
מהו מיצוב?
מיצוב Posisioning הוא מושג שהוצג בעולם האסטרטגיה והשיווק בשנות השבעים. המשמעות שניתנה למושג הזה היא הדימוי של מוצר כלשהו אשר ניטע בתודעתם של בני אדם. או במילים פשוטות מדוע כדאי ללקוח לרכוש את המוצר ומה היתרון שלו על פני המתחרים.
מהו מיתוג?
אחרי שפיתחנו אסטרטגיית מיצוב מסויימת עלינו לשדר אותה ללקוחות. מיתוג הוא אחד הכלים. המיתוג מתייחס להעברת המסר הפירסומי הרצוי ללקוחות החברה (לגבי מיצובה בשוק). המיתוג הוא תהליך שבו קובעים את שם המוצר, הסמל, הלוגו וכו'. כך תחליט על התדמית הרצויה של המותג והעסק הנובעת מאסטרטגיית המיצוב שהחלטת עליה.
למה זה טוב?
המיתוג יעזור לבידול המוצר ולהדגשת הערכים הייחודיים שלו, למה לרכוש מוצר מסויים ולא אחר. כך תיווצר אחידות לכל האלמנטים בעסק. למעשה העסק ילבש תלבושת אחידה וישדר את אותו מסר.
חברת ביזנסטון נותנת לחברות שירותי מיתוג מגוונים: לוגו ויזואלי, לוגו מוזיקאלי, סמל ועוד.
לפרטים: 077-7909697